Silencer
Moderatoren: Schlaf, Shadowthrone, Imperial Warcry, Morgenstern, Kain, Schwermetall Forumsmoderatoren
- Zurvan akarano
- Kardinal
-
- Laienpriester
Muss ehrlich sagen ich liebe diese Band
es ist auch recht lustig was in den Metal Archieven steht
(Supposedly) When Nattramn escaped from department 57 at the Psychiatric ward in Växjö (shortly after the recording of Death-Pierce Me) he wrote a note detailing; "I'm gonna kill little girls and be as famous as Thomas Quick". He struck two girls with an axe in a playground at Vattentornsskogen in Småland, Ljungby, after attempting to escape on a bike. He demanded to the police to kill him. The injury to one of the girls was one millimeter from penetrating her skull to her brain, however the girl is now all well.
es ist auch recht lustig was in den Metal Archieven steht
(Supposedly) When Nattramn escaped from department 57 at the Psychiatric ward in Växjö (shortly after the recording of Death-Pierce Me) he wrote a note detailing; "I'm gonna kill little girls and be as famous as Thomas Quick". He struck two girls with an axe in a playground at Vattentornsskogen in Småland, Ljungby, after attempting to escape on a bike. He demanded to the police to kill him. The injury to one of the girls was one millimeter from penetrating her skull to her brain, however the girl is now all well.
-
- Heuchler
- Veritas_In_Omnes
- Kardinal
-
- Heuchler
- Veritas_In_Omnes
- Kardinal
Klar ist das Ganze mit dem Heim ein Fake. Aus so einem Heim spaziert man doch nicht einfach raus. Fände ich jedenfalls gruselig, man stelle sich vor, wie man einem Mann mit Schweinepfoten statt Händen auf der Straße begegnet.
Obwohl - das mit den Schweinepfoten finde ich mehr als Fragwürdig.
Interessant klingt die Musik trotzdem, vielleicht sollte ich mich mal ausgiebiger damit beschäftigen.

Interessant klingt die Musik trotzdem, vielleicht sollte ich mich mal ausgiebiger damit beschäftigen.