Dr huerä geil Dialäkt-Fadä, Tamisiech nonemau!
Moderatoren: Schlaf, Morgenstern, BarbaPeder, Schwermetall Forumsmoderatoren
Dr huerä geil Dialäkt-Fadä, Tamisiech nonemau!
Ändlech! Die Neuerig, wo mer aui druuf gwartet hei! hier isch er, der huere ultra affetittägeil Dialäkt-Fadä!
Düütschi müesse leider dusse bliiibe, das hier isch nur für schwiizerdialäkte, wär da Bayrisch oder Schwääbisch oder so gaggi drihschriibt, wird gad erschosse!
Mä cha hiä zum biiispiu über die Düütsche oder angeri ussländer ablästere beziehizswiis sä usgränzä, sech mit de finesse vor schwiizerdüütsche Spraach beschäftige, sech über ds Gscheh ir Schwiiz ungerhaute u natürlich sött me müglichst viu so chraftusdrück wie "Gaggi", "Schnäbbi" "dräckige huere Schisschrüppu" bruuche!
Düütschi müesse leider dusse bliiibe, das hier isch nur für schwiizerdialäkte, wär da Bayrisch oder Schwääbisch oder so gaggi drihschriibt, wird gad erschosse!
Mä cha hiä zum biiispiu über die Düütsche oder angeri ussländer ablästere beziehizswiis sä usgränzä, sech mit de finesse vor schwiizerdüütsche Spraach beschäftige, sech über ds Gscheh ir Schwiiz ungerhaute u natürlich sött me müglichst viu so chraftusdrück wie "Gaggi", "Schnäbbi" "dräckige huere Schisschrüppu" bruuche!
- Graf von Hirilorn
- Engel
- Graf von Hirilorn
- Engel
Diesen Dialekt hatte ich als Kind, bis ich in der 1. Klasse in der ersten Pause "Fäul" gesagt habe. Das kann so was von nicht gut an, dass ich solange diskriminiert wurde, bis ich berndeutsch konnte.MegaAedu hat geschrieben:
Nä ä. Do in Baselland,
Es soll ja einen urchigen BL-Dialekt geben, der teils aus der Nase gesprochen wird. Ich dachte immer, dass es sich dabei um debile Chrischonesen handln würde, aber es sei tatsächlich einen Dialekt.
- Graf von Hirilorn
- Engel
Wirsch immer geiler, MegaAedu, wohnsch jo au in dr Basaltmetropole... Und vergiss tschöss nid, wome früener gseit het...MegaAedu hat geschrieben:Do in Baselland, wo sich Fuchs und Haas guet Nacht säge und Schissdräck wie "mol luege", wenn me uf Verbindlichkeit pfifft, güsseret wird, seit me jäääääääääääääs.